Scroll down
Scroll down
Scroll down

Stop Motion
нова ера комерційної реклами
Більшість компаній, пропонуючи на ринку свої послуги, роблять ставку на просування бренду коштами різноманітних контенту. Хто давно розкусив перевагу відеореклами над фото, ті активно використовують у своєму арсеналі саме техніку stop-motion.
Сroissant
чарівна серія знімків з круасанами у нашому виконанні має також свої “плюшки”

Р Е К Л А М А
має бути смачною

Раніше техніка stop motion була призначена для мультиплікацій
але як пізніше з’ясувалося, пожвавлювати неживі предмети — набагато цікавіше статичних картинок. Адже головні завдання у бізнесі це: виділитися, запам’ятатися глядачеві та розповісти йому історію продукту так, щоб хотілося проглянути її до кінця. Що ми скажемо на це? — Реклама має бути «смачною».



ICE CREAM
Простота та ефектність, яка не зрівняється зі звичайним відео. Створіть свою історію, акцентуйте деталі за допомогою техніки stop-motion
back to basics
У період ранніх спецефектів (1920-1950) техніка Stop Motion була єдиною можливістю створення на екрані істот, що рухаються, таких як Кінг-Конг або величезних восьминогів, що нападають на цілі міста.
animals
Техніка stop-motion з’явилася як наступний етап розвитку хронофотографії, методу фотозйомки окремих фаз руху через короткі рівні інтервали часу, яка застосовувалася для вивчення рухів тварин.



and finally…
Незважаючи на те, що в сучасному кіно домінує комп’ютерна графіка та анімація, деякі кіношники дедалі частіше повертаються до stop-motion, до цієї, здавалося б, забутої техніки минулого часу. Адже вона дозволяє передати якусь особливу атмосферу, яку неможливо отримати за допомогою комп’ютерів.
