Чекліст, який будь-який фотограф візьме на замітку
Всі ми любимо добре виходити на фотографіях, а фотографи взагалі змагаються в оригінальності, борються за якість знімків і за успішність фотозйомки в цілому. Люблять, коли у них виходять добрі фотографії. Але, на жаль, це не завжди виходить так. Чому так відбувається? Моделі вважають, що винен поганий фотограф, фотографи звинувачують моделей – але ж і в тих, і в інших бувають і вдалі фотосесії. Виходить, що крім рівня майстерності фотографа та моделі існує певна сума факторів, які багато в чому визначають результат фотосесії. Спробуємо розібрати їх та отримати ефективний чекліст для отримання максимального результату.
Слід зазначити, що тут розглядатимуться лише об’єктивні та постійні фактори. Такі моменти, як різні форс-мажори, не враховуються. Також, нагадаємо, що досвідчена команда Finegold Рroduction гарантує успіх будь-якої зйомки, незалежно від складності завдань. У нас не буває форс-мажорів.
Отже, що допомагає нам отримати в результаті круті знімки?
1. Вибір місця для фотосесії
Один із найважливіших факторів для успішних кадрів – правильне місце для проведення фотосесії.
По-перше, само собою, локація повинна відповідати образу моделі.
По-друге, і це дуже важливо, фотограф повинен бути добре знайомий з локацією. Якщо фотограф знімає в локації вперше – дуже багато часу піде на пристрілку і розуміння світла. Іншими словами, для отримання хорошого результату бажано, щоб фотограф уже набив руку саме в цих умовах.
2. Робота стиліста/візажиста
Вважаємо, коментарі тут зайві. Звичайно, майже всі фотографи і моделі мають свої перевірені майстри, але іноді доводиться працювати з людиною вперше, і результат його роботи може стати неприємним сюрпризом.
Успішні результати будь-якої справи демонструють лише професіонали, згуртована команда яких не лише справляється із завданням на всі сто, а й залишає приємні спогади про такий досвід у замовника. Тому обирайте перевірених бійців. Finegold Рroduction знає про що говорить.
3. Взаємодія моделі та фотографа
Якими б профі не були фотограф і модель, їхній тандем може далеко не виїхати. Адже навіть у майстрів може не залагодитись процес, «коли в товаришах згоди немає».
Дуже важливим є психологічний комфорт і дружня атмосфера під час фотосесії. Якщо модель і фотограф працюють вперше, між ними може виникнути певна незручність. Обов’язково потрібно руйнувати ці бар’єри живим спілкуванням, йти на контакти один одному. Ну а оптимальний варіант – коли модель та фотограф давно знайомі та неодноразово працювали разом. У цьому випадку результат буде бездоганним.
Ось чому момент володіння фотографа не тільки апаратурою, а й чарівністю, і приємним гумором, важливим для Finegold. Ці якості не стануть зайвими на знімальному майданчику, і завжди краще, ніж якщо з вами працюватиме людина-сухар.
4. Підготовка до фотосесії
Модель і фотограф повинні чітко розуміти, який результат має вийти. Для цього необхідно заздалегідь обговорити образ, атмосферу знімків, потрібні емоції. Бажано підкріпити свої думки прикладами фотографій. Зрозуміло, окрім планування важлива й реалізація цих планів – підбір одягу та аксесуарів, відповідний макіяж. З цими завданнями легко впорається команда фахівців, а від моделі потрібен лише невимушений, легкий настрій.
5. Достатня кількість часу для фотосесії
Також важливий чинник. Фотосесії можуть не вдаватися через жорсткі рамки регламенту, а саме обмеженої кількості часу. Фотографу потрібно встигнути зрозуміти, як краще працювати з моделлю, вловити оптимальне світло в кадрі та врахувати низку інших причин, а моделі звикнути до обстановки, змінити кілька образів – це потребує часу. Тому, плануючи важливу фотосесію, відведіть під неї час із великим запасом — пік успішності кадрів може початися до кінця другої години, і буде дуже прикро закінчити фотосесію в її розпал.
Висновок
Безумовно, існує безліч причин, через які будь-яка зйомка визначається як «успішна» і «не зовсім успішна», але саме ці є найважливішими. Враховуючи їх, будь-який фотограф зможе сильно покращити свій результат. У випадку з комерційними зйомками, складно припустити, що саме може піти не так, але якщо ви працюєте за принципом TFP (Time for Print) — ці короткі підказки для вас.